Člen ochranky jde na určené místo

.

První je jednoduchá animace, člen ochranky jde na určené místo.

Vložte nejdřív entitu monster_barney, to je ochranka. Potom vložte druhou entitu,
( naproti té první a může to být klidně kousek dál) buď aiscripted_sequence,
nebo scripted_sequence, rozdíl jen v tom že aiscripted_sequence
má o něco navíc, jinak fungují stejně. Já jsem vložil aiscripted_sequence.
Mělo by to vypadat jako na obrázku.

ze shora

Teď si ještě vložte jeden objekt, třeba malou kostku, prostě něco čím se bude
spouštět ta animace. A z menu Tools nahoře klikněte na Tie to entity a tam zvolte
trigger_once, na textuře nezálež protože stejně nebude viďet. Jediná věc co se u něj
nastaví, je Target. Napište tam animace1.

ze strany

U monster_barney nastavte jen Name a tam napište barney1.

Teď je čtyři věci u aiscripted_sequence. První: Name na animace1,

druhá: Target Monster na barney1,

třetí: Action Animation, to je animace kterou provede postava, v našem případě jde
o animaci při které postava zamává. Nastavte tam Barn_wave.

A čtvrtá: Move to Position, to je způsob jakým se postava přesune na místo kde
provede animaci. Je tam víc možností, ty zkuste sami, teď nastavte Run, to je běh.
A ještě můžete nastavit směr kam se otočí než zamává. To je to černé kolečko.

No a tím je to celé, pokud jste to správně zadali, tak vám Barney zamává.
Viz. Tutorial Level 3.
Kdybyste si tam chtěli dát vědce tak ty jsou monster_scientist.
Zpět na výběr animací
.

LionSoft 1995 - 2003  Richard Kadeřábek  hl.webmaster@unrealeditor.cz