Houpající se nebo otáčiví objekt


Jestli chcete udělat třeba napůl utrženou trubku co se ještě neutrhla a otáčí se nebo třeba nějakou bednu houpající se na laně, tak postup je následující. Udělejte si bednu nebo tu věc co chcete aby se hýbala, takže třeba tu bednu a nad ní provaz.

Do toho provazu udělejte ještě jakoby jeden ale slabší a s texturou ORIGIN.

Teď označte všechny tři věci a udělejte z toho entitu func_pendulum. Stačí když nastavíte hodnotu Speed, defaultně je na 100, můžte zkoušet snižovat dokud se vám rychlost nebude zamlouvat. A pak ještě Distance (deg), je to rozsah otáčení předmětu udávaný ve stupních, defaultně je na 90.

Pak už jen zaškrtněte ve Flags Start ON aby se objekt začal houpat hned při spuštění levelu a ještě zaškrtněte Auto-return, to udělá vracení objektu na původní pozici.

Viz. level houpobj.rmf


LionSoft 1995 - 2003  Richard Kadeřábek  hl.webmaster@unrealeditor.cz