Kamery |
V ukázkovém levelu jsou tři kamery. Použitá entita je trigger_camera. |
Ta první vám udělá to že při spuštění se přepne pohled na ní a hráč se nemůže hýbat, kameru můžete |
umístit kamkoliv. V tomto případě sleduje člena ochranky. |
U trigger_camera je nastaveno: |
- v Target - jméno ochranky |
- Name - jméno kamery |
- Hold time - to je čas po který bude kamera aktivní - nyní nastaveno 5 |
a ve Flags je zaškrtnuto Freeze Player |
Pak už jen trigger_button a do targetu jméno kamery. |
Druhý způsob udělá to že pohled přeskočí na kameru která stále sleduje hráče, který se |
může pohybovat. U trigger_camera je nastaveno: |
- Name - jméno kamery |
- Hold time - to je čas po který bude kamera aktivní - nyní nastaveno 5 |
a ve Flags je zaškrtnuto Follow Player |
A zase trigger_button a do targetu jméno kamery. |
Ve třetím způsobu je použita nadefinovaná cesta pro kameru. |
Pak už jen trigger_button a do targetu jméno kamery. U trigger_camera je nastaveno: |
- v Target - jméno ochranky |
- Name - jméno kamery |
- Hold time - to je čas po který bude kamera aktivní - nyní nastaveno 15 |
- Path Corner - jméno prvního path_corneru |
- Initial Speed - 60 - to je počáteční rychlost kamery |
a ve Flags je zaškrtnuto Freeze Player |
U trigger_buttonu v targetu jméno kamery |
Teď ještě musíte vytvořit cestu pro kameru, v levelu jsou vloženy 4 path_cornery. Jména jsou |
od p1 až do p4. Každému nastavte ještě do Next stop target jméno dalšího path_corneru, |
až na p4, ten je poslední tomu se nastavovat nic nemusí, leda byste chtěli aby kamera kroužila |
po dané cestě pořád dokola. |
Viz. level kamera.rmf |
. |
LionSoft 1995 - 2003 Richard Kadeřábek hl.webmaster@unrealeditor.cz