Kamery

V ukázkovém levelu jsou tři kamery. Použitá entita je trigger_camera.

Ta první vám udělá to že při spuštění se přepne pohled na ní a hráč se nemůže hýbat, kameru můžete
umístit kamkoliv. V tomto případě sleduje člena ochranky.
U trigger_camera je nastaveno:
- v Target - jméno ochranky
- Name - jméno kamery
- Hold time - to je čas po který bude kamera aktivní - nyní nastaveno 5
a ve Flags je zaškrtnuto Freeze Player

Pak už jen trigger_button a do targetu jméno kamery.

Druhý způsob udělá to že pohled přeskočí na kameru která stále sleduje hráče, který se

může pohybovat. U trigger_camera je nastaveno:

- Name - jméno kamery

- Hold time - to je čas po který bude kamera aktivní - nyní nastaveno 5

a ve Flags je zaškrtnuto Follow Player

A zase trigger_button a do targetu jméno kamery.
Ve třetím způsobu je použita nadefinovaná cesta pro kameru.

Pak už jen trigger_button a do targetu jméno kamery. U trigger_camera je nastaveno:

- v Target - jméno ochranky

- Name - jméno kamery

- Hold time - to je čas po který bude kamera aktivní - nyní nastaveno 15

- Path Corner - jméno prvního path_corneru

- Initial Speed - 60 - to je počáteční rychlost kamery

a ve Flags je zaškrtnuto Freeze Player

U trigger_buttonu v targetu jméno kamery

Teď ještě musíte vytvořit cestu pro kameru, v levelu jsou vloženy 4 path_cornery. Jména jsou
od p1 až do p4. Každému nastavte ještě do Next stop target jméno dalšího path_corneru,
až na p4, ten je poslední tomu se nastavovat nic nemusí, leda byste chtěli aby kamera kroužila
po dané cestě pořád dokola.
Viz. level kamera.rmf
.

LionSoft 1995 - 2003  Richard Kadeřábek  hl.webmaster@unrealeditor.cz