Nebe

.
Vytvořte si místnost, dejte ungroup a smažte strop. Potom si udělejte nad tou první, nižší místnost ale ať přesahuje tu první, vnitřní plochy druhé místnosti ať se přesně
připojí k vnějším plochám první místnosti. U druhé nižší smažte podlahu a stáhněte
jí na tu první, kousek přes.

ze shora

ze strany

Té horní musíte dát texturu SKY, všude kam dáte tuto texturu
bude zobrazené nebe.

Mělo by to vypadat takto.

Teď když máte místnost musíte ještě vložit světlo. Z entit si vyberte
light_environment a vložte ho do místnosti.

ze shora

ze strany

U něj můžete nastavit Pitch, tím udáte velikost stínu, efekt jako od slunce.
A v Brightnes nastavíte barvu světla.

Tím by to bylo celé. Ještě můžete nastavit jaké bude to nebe. Nahoře v menu MAP
- MapProperties je položka environment map (cl_skyname), zde nastavujete jaké
nebe se bude zobrazovat. Pokud nezadáte žádné, zobrazí se defaultní desert.

Následuje výpis podnebí které lze použít.


2desert


alien1


alien2


alien3


black


city


cliff


desert


dusk


morning


neb1


neb6


neb7


night


space


xen10


xen8


xen9

 

To je vše. Viz. level nebe.
.

LionSoft 1995 - 2003  Richard Kadeřábek  hl.webmaster@unrealeditor.cz