Popis

.
Když spustíte editor, naběhne vám prázdný, bez čtyř editačních
obrazovek. V menu nahoře klikněte na File - New a naskočí vám
zmíněná okna pro editaci.

Než začnete cokoliv dělat je důležité pro správnou funkci editoru
následující nastavení.
Je důležité abyste nespletli cesty ke hře a k editoru. popíši to na
mém nastavení:
Hru mám nainstalovanou v adresáři C:\GAMES\SIERRA\Half-Life a
editor C:\Program Files\WorldCraft.
Spusťte si z menu nahoře Tools - Options a nejdřív nastavte v
záložce Game Configuration - Game Data Files. Klikněte na ADD
a najděte si soubor halflife.fgd v adresáři editoru. V nastavení
Default PointEntry class a Deafault SolidEntry class můžete
nechat první možnost ze seznamu. U Game Directory nastavte
adresář kde je nainstalovaná hra. U RMF Directory nastavte
adresář kam si budete ukládat vaše mapy ve formátu editoru.
No a v Palette File nastavte soubor Wc.pal, který je v adresáři
editoru.

V záložce Build Programs v Game nastavte spouštěcí exe soubor
hry. V BSP program nastavte soubor qbsp2.exe, který je v adresáři
editoru. V LIGHTING program nastavte soubor qrad.exe, který je v
adresáři editoru. Ve VIS program nastavte soubor vis.exe, který je v
adresáři editoru. A ještě v Place compiled maps in this directory
before running the game nastavte adresář odkud se po kompilaci
budou spouštět mapy.

V záložce 3D views si ještě můžete zapnout Hardware
Acceleration, nebo případně invertovat Y osu myši.

A ještě v záložce Textures nastavte soubory s příponou wad kde jsou
textury. Klidně všechny.

To vám ke spuštění funkčního editoru stačí.
.

LionSoft 1995 - 2003  Richard Kadeřábek  hl.webmaster@unrealeditor.cz