Import zvuků


Do editoru si můžete vložit svoje zvuky. Doporučuji dělat zvuky v
22kHz 16bit mono (i kvůli velikosti). Váš zvuk udělejte nejdřív do
souboru *.WAV,
potom si ho otevřete v ModPlug Playeru a uložte ho jako *.IT.

Použijte verzi 1.23, ve verzi 1.42.01 zvuky dělají problémy, nehrají celé.

download

A pak si ho importujte do editoru, do music.


Aktualizace 24.3. 2002
Importovat můžete do zvuků - SoundFX a do hudby - Music.
Do zvuků doporučuji kvalitu wavu PCM,11 025 Hz; 16 bitů; mono a do hudby se mi
nejvíce osvědčil formát *.IT, je zde ale na výběr z mnoha dalších formátů.
Import zvuku se provede následovně:
Nahoře vpravo si zvolte SoundFX a dole vpravo klikněte na Import.

Najděte si váš *.wav soubor a importujte ho.

Když je soubor naimportovaný, měl by být zobrazený nahoře vpravo v prohlížeči.
Potom klikněte na SAVE a soubor si uložte do vašeho souboru *.UAX.

Import hudby:
Nahoře vpravo si zvolte MUSIC a dole vpravo klikněte na Import.

Najděte si váš *.IT soubor a importujte ho.

Když je soubor naimportovaný, měl by být zobrazený nahoře vpravo v prohlížeči.
Potom klikněte na SAVE a soubor si uložte do vašeho souboru *.UMX.

!!! Nezapomeňte že když do levelu vložíte vlastní zvuky nebo hudbu, musíte to potom k
levelu přibalit když ho někomu dáváte aby mu správně fungoval. !!!

LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz