Jak udělat mutátor?

UT - Editor 2.0


Popíšu to na jednoduchém mutátoru kterým si změníme gravitaci. Nejdřív si ve složce UnrealTournament vytvořte adresář kde bude váš mutátor, třeba mymutator01. V něm si vytvořte další který musíte pojmenovat Classes. V tomto adresáři Classes si už vytvoříte přímo script pro mutátor, jelikož je to mutátor na gravitaci tak třeba se jménem gravitace01. Soubou musí mít koncovku *.uc, takže gravitace01.uc. Do něj vepište následující obsah:

Je tam nastavena malá gravitace, to je to číslo 800. Důležité je aby jméno jaké má tento soubor bylo napsané na začátku za class a za expands aby bylo Mutator. teď soubor uložte a otevřete si soubor z Unrealtournament\system - unrealtournament.ini. V něm si najděte tu část kde je nadpis [Editor.EditorEngine] a na konec tohoto sloupce napište svůj řádek s názvem adresáře vašeho mutátoru: EditPackages=mymutator01. Teď si otevřete příkazoví řádek, nebo můžete použít i Windows Commandera a skočte zase do adresáře Unrealtournament\system a tam spusťte soubor UCC.EXE ale musíte ho spustit ve tvaru UCC MAKE, to znamená že když tam uvidí nový nezkompilovaný script tak ho zkompiluje a udělá z něj soubor s příponou *.u. Výsledek by měl vypadat takto:

Teď je script hotoví a už se musí jen nadefinovat inicializace aby se ve hře objevil. Skočte zase do adresáře Unrealtournament\system a teď byste měli vidět soubor mymutator01.u, tak v tomto adresáři si teď vytvořte soubor mymutator01.int a do něj napište následující řádek:
První jméno za name znamená jméno paku a druhé jméno mutátoru v paku, můžete tak mít několik mutátorů v jednom vašem paku. Ještě poslední jméno v uvozovkách je jméno které se bude zobrazovat ve hře když si budete vybírat mutátor.

Nezkompilovaný adresář Mymutator01

 

LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz