Ovládání světla

Editor 2.0 i 1.0


Vložte si TriggerLight a trigger, triggeru dejte do eventu tag TriggerLightu.

A teď když chcete aby po startu levelu bylo světlo zhasnuté tak změňte v properties
TriggerLightu v položce TriggerLight hodnotu bInitiallyOn na False a bude tma.
A teď když ho chcete rozsvítit tak v položce Object nastavte do
InitialState - TriggerTurnsOn, to znamená že ho zapnete tím triggerem.

Způsob chování světla si můžete zvolit, když dáte např. TriggerControl, tak je to to samé
jako když to použijete u dveří. Po dobu co budete stát na triggeru bude světlo svítit
a jakmile se vzdálíte tak zase zhasne. To v jaké vzdálenosti má světlo reagovat pak
nastavíte přímo v triggeru v Collision a v jeho rádiusu. Ostatní položky jsou snad jasné
už podle jména. Pokud použijete TriggerTurnsOff tak ho zhasnete ale zase musíte
nastavit světlu aby bylo po spuštění levelu zapnuté. Vyzkoušejte si všechny možnosti
na vzorovém levelu.

Viz. level svetloonoff.unr.


LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz