Obyčejné okno


Udělejte si ještě jednu místnost, jedno jak velkou, přilehlou k té co už
máte, v ní pak vytvořte otvor pro okno.

Otvor jsem udělal s těmito parametry.

Až uděláte otvor pro okno, nepřemísťujte nikam červený rám a změňte parametry na:

Pak klikněte na Add Brush To World a vytvořte okno.
Klikněte na jeho přední plochu a zmačkněte SHIFT + B,
tím označíte všechny jeho plochy. Klikněte na něj pravým tlačítkem
a zvolte Surface properties, zaškrtněte invisible.

Dále klikněte na Build a Sheet a zadejte mu hodnoty celé velikosti
otvoru pro okno.
Ten Sheet posuňte kousek před okno, jelikož je znevyditelněné musí
být Sheet umístěn před ním, jinak by nebyl vidět.

V editoru 2.0 je to tato ikona

POZOR Sheet když ho uděláte je vidět jen z jedné strany.
Teď jen Add Brush To World.
Zadejte mu tyto parametry: 2-Sided - aby byl vidět z obou stran
a Translucent - pro zprůhlednění.

 

Ještě mu změňte texturu na texturu okna. Zmáčkněte SHIFT + B a
klikněte na texturu okna.
Textury oken jsou v GENIN.


LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz