Rady

Jen pro inspiraci


V editoru UNREALa jsem začal dělat hned jak vyšla hra.
Za tu dobu jsem si našel určitá standardní nastavení která používám v
každém levelu. Možná by se vám mohlo něco hodit. Tady to je.
V nastavení editoru PROPERTIES - EDITOR - GRID 
nastavuji všechny tři hodnoty (ty co udávají grid - X, Y, Z)
 na 1, (musel jsem to udělat při každém startu editoru,
nepamatuje si totiž nastavení, čísla tam zůstanou ale vyditelně se to
projeví až po opětovném zadání hodnot - jen v základní verzi bez PATCHe).
Nebo stačí zvolit GRID přes pravé tlačítko myši, taky na 1.
Z rychlostí 3D pohybu používám tu třetí nejrychlejší.
A teď něco k editaci. Když dělám místnost tak jí zadám následující
parametry : výšku 200 a šířku stěn, podlah a stropů dodržuji 20.
U otvoru pro dveře dávám výšku 128 šířku 100 a 20 a samotné dveře
pak dělám se stejnou výškou 128 i šířkou 100 ale třetí hodnotu
dávám 8 20 podle toho jaké jsou to dveře (železné, dřevěné).
Okna dělám (otvor) : výšku 100 a šířku 80 a také 20. Rozměr od
země k dolnímu okraji okna je 40 to je tak akorát, i různá zábradlí
dělám do výšky 40.
Ještě schody, ty dělám 20 na 20 a třetí hodnota je vždy různá.
To používám i u točitých schodišť.
.
Pokud si zvolíte nějaké standardní hodnoty, nemůže se vám stát že
vám nebudou třeba pasovat dvě budovy u sebe co do velikosti atd...
A level pak vypadá ůhledně pokud jde o města, základny...................

LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz