Soutěž


4 kolo je ukončeno
Registrace pro aktuální kolo: ukončena 
Čas aktuálního kola:  -
Předpokládané datum dokončení levelů:-
Téma je: -
 
Povinné prvky v levelu: -
 
Nyní se účastní:
-
Level nedodal: -

 

=== Výsledky ===

Celkové hodnocení

 

 
Popis soutěže:
Pokaždé bude zadáno jedno téma a časové období za které by se level měl dodělat.
Tato soutěž bude zatím věnována UNREAL TOURNAMENTu.
 
Pravidla:
1. Další kola budou spuštěna minimálně od 4 účastníků.
2. Čas na zhotovení levelu bude 14 dní. (ve vyjimečných případech se dá prodloužit)
3. Není dovoleno žádné kopírování objektů z cizích levelů, musí to být vlastní tvorba.
4. Před začátkem další soutěže je třeba se registrovat
 
 
 
Popis hodnocení levelu:
U levelu se bude hodnotit: Architektura tzn. bezchybné napojení stěn, podlah, stropů,
mezery mezi stěnami, přečnívající zdi (to co určitě nebylo
záměrem) apod.
Světla, stíny, efekty jako voda a celkový vzhled.
Bodování: 0 - 110 bodů. 40 bodů je hned když je level funkční. Takže
bodování je hlavně z pohledu minimálně získáte 40 bodů jen za funkční level, dále je to následovně:
levelmakera, z mého :-) napojení stěn

0 - 5 bodů

schody

0 - 5 bodů

mezery mezi stěnami

0 - 5 bodů

světla / stíny

0 - 10 bodů

napojení podlah

0 - 5 bodů

voda (textury)

0 - 5 bodů

napojení stropů

0 - 5 bodů

zvuky

0 - 5 bodů

přečnívající zdi

0 - 5 bodů

celkový vzhled

0 - 5 bodů

movery

0 - 10 bodů

pohyb botů po levelu

0 - 5 bodů

  A následně bude bodové a procentuální vyhodnocení.
Bodové vyhodnocení je zaměřené na technickou stránku, procentuální na celkový vzhled a konečné
porovnání levelů. Proto level s nejvíce body nemusí být nejlepší.
 

LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz