TACTICAL OPS - Ochrana určitého místa proti teroristům, kteří ho chtějí zničit pomocí bomby

1 strana ze 2


Další návod je na to, jak udělat level ve kterém musíte chránit nějaké místo,

aby ho teroristi nezničili bombou. V ukázkovém levelu jsem udělal dva muniční sklady.

Player starty a s_ZoneControlPoint k nim, vkládáte stejně jako u rukojmích.

Zase určete v playerstartech jedničkou že jde o SF a nulou TERR.

Nastavení s_ZoneControlPointu u SF.

Nastavení s_ZoneControlPointu u TERR.

Opět vložte TO_ScenarioInfo, je jedno kam, třeba k teroristům a nastavte ho následovně.

Nejdřív úkoly pro SF. !!! V nastavení [0] a [1] v položce Target, můžete určit dvě věci.

U [0] můžete zadat jméno s_SWATPathNode který byste dali někam k teroristům,
potom by SF šly po teroristech. A v [1] můžete dát jméno s_SWATPathNode který je
v místě kam teroristi umístí bombu, potom půjdou i do této oblasti. Nebo tam můžete

nastavit standardně jméno prvního s_SWATPathNode na začátku. !!!

Teď úkoly pro TERR. V [0] a [1] zadáváte jméno z tagu s_ZoneControlPointu u místa

kde teroristi umístí bombu, bude vysvětleno dále. C4_1 je v prvním skladu,

C4_2 je v druhém skladu.

Další strana


LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz