UT2004 - Terén01

Editor 3.0


Udělejte si místnost třeba vysokou 4000 a strany 10000, do ní vložte doprostřed ZoneInfo, najdete ho v Actor Classes - Actor-Info-ZoneInfo. Abyste ho v mapě snadno našli, tak mu můžete v jeho properties nastavit v záložce Display hodnotu DrawScale třeba na 8. V záložce ZoneInfo nastavte položku bTerrainZone na True.

Teď klikněte vlevo na ikonu Terrain Editing Až se vám otevře tak bude prázdný, klikněte dole vlevo na ikonu new Terrain

Do package napište mylevel, do jména třeba teren1 a velikosti X a Y dejte 128.

V mapě se vám objeví ikona Terrain Infa, můžete si u něj nastavit taky DrawScale na 8 aby to bylo lépe vidět v mapě. Když uděláte rebuild a kliknete na ikonu TerrainInfo a budete pohybovat myší v 3D okně, uvidíte že se žlutý kruhový kurzor pohybuje po terénu, který ale zatím není vidět.

Označte si nějakou texturu terénu. Vraťte se do TerrainInfa a klikněte na záložku Layers, označte první nahoře a klikněte vpravo na New. 

V okně co vám naskočí zadejte následující věcí. Do package napište myLevel, do name třeba teren1, do AlphaHeight a Width zadejte 128 a jako AlphaFill zadejte bílou barvu. A do UScale a VScale napište 8.

Teď by vám měl naskočit terén jako rovná plocha.

Nyní je to k vytvoření terénu vše, dál bude následovat modelování terénu.

 

LionSoft 1995 - 2005  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz