UT2004 - Terén03 - modelování terénu

Editor 3.0 - Select (a generování terénu)


Otevřete si okno TerrainEditing, klikněte vlevo v seznamu na SELECT. V okně s 3D pohledem se vám objeví červená tečka. Stiskněte CTRL a pak klikněte někam levým tlačítkem myši a při zmáčknutém tlačítku označte část terénu.

Klikněte v Terrain Editoru na záložku Misc a tady můžete generovat terén v označeném prostoru, Stačí kliknout na Build. Vytvoří se vám vygenerovaná terén.

Můžete zde upravovat dvě hodnoty, Steps a Strength. Steps určuje členitost terénu a Strength zase sílu/výšku terénu, měňte hodnoty a uvidíte jak se bude terén měnit. Nezapomeňte že změny budou viditelné pokud bude mít stále označeno v záložce Terrains - TerrainInfo0. Pokud si při generování zaškrtnete Use Entire Heightmap, tak se generování projeví na celém terénu v mapě a ne jen na výběru.

 

LionSoft 1995 - 2005  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz