Vlastní vozidla do UT2004

1. vytvoření kompletního modelu - 3. část


Když máte hotoví rám, můžete se dát do dodělání detailů.

Nejdřív uděláme nárazníky, v dolní části si označte ty face z kterých budete vytahovat nárazník.

Použijte nástroj Extrude Face a vytahněte nárazník.

To samé udělejte i v zadu.

Teď si uděláme blatník, použijte nástroj Split Polygon Tool a udělejte si čáru nad okrajem otvoru pro kolo, udělejte ji tak vysoko jak chcete mít široký blatník.

Opět použijte nástroj Extrude Face a vytahněte si blatník.

Dál si vytvoříme světla opět přes Extrude Face.

Nejdřív si přes kostičky upravte polohu a tvar a pak přes opětovné spuštění Extrude Face světla vytahněte.

Dál si můžete třeba změnit místo mezi světly a udělat třeba žebra.

Možná ještě můžete zvednout kapotu.

A případně ještě upravit místo mezi blatníky a kousek vytahnout dveře.

Veškerý detaily co uděláte na modelu jsou čistě na vaší fantazii, podle toho jaký máte model můžete dělat různé detaily. Udělal sem velmi jednoduché názorné detaily.

 

LionSoft 1995 - 2006  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz