Vlastní vozidla do UT2004 |
1. vytvoření kompletního modelu - 3. část
|
Když máte hotoví rám, můžete se dát do dodělání detailů. |
|
Nejdřív uděláme nárazníky, v dolní části si označte ty face z kterých budete vytahovat nárazník. |
|
Použijte nástroj Extrude Face a vytahněte nárazník. |
|
To samé udělejte i v zadu. |
|
Teď si uděláme blatník, použijte nástroj Split Polygon Tool a udělejte si čáru nad okrajem otvoru pro kolo, udělejte ji tak vysoko jak chcete mít široký blatník. |
|
Opět použijte nástroj Extrude Face a vytahněte si blatník. |
|
|
Dál si vytvoříme světla opět přes Extrude Face. |
|
Nejdřív si přes kostičky upravte polohu a tvar a pak přes opětovné spuštění Extrude Face světla vytahněte. |
|
Dál si můžete třeba změnit místo mezi světly a udělat třeba žebra. |
|
Možná ještě můžete zvednout kapotu. |
|
A případně ještě upravit místo mezi blatníky a kousek vytahnout dveře. |
Veškerý detaily co uděláte na modelu jsou čistě na vaší fantazii, podle toho jaký máte model můžete dělat různé detaily. Udělal sem velmi jednoduché názorné detaily. |
|
LionSoft 1995 - 2006 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz