Vlastní vozidla do UT2004

3.kostra - 3.část


Otevřete si z minula uložený soubor Minigun. Klikněte si vlevo na zobrazení jednoho okna s postraním seznamem, přes mezerník a kliknutí na střed si zvolte pohled side, a ještě zobrazení Wireframe.

Opět budeme vkládat Jointy. Použijeme opět funkci Skeleton - Joint Tool a umístěte si tři Jointy. Jeden na základnu minigunu, druhý nad něj na vertikální střed hlavně a třetí na konec hlavně, také na střed.

Všechny tři si pojmenujeme, první dole jako root, druhý nad ním jako GunRotation a třetí jako GunFire.

Označte si dva Jointy, GunRotation a GunFire a v Rotate X a Y zadejte hodnotu -90.

Teď si v levém stromu přesuňte Jointy zase pod sebe. Nejdřív oba GunRotation a GunFire pod root.

Potom GunFire pod GunRotation.

Výsledek by měl být jako na obrázku dole.

Jointy si můžete v tomto zobrazení zmenšit pro lepší kontrolu. V menu nahoře Display - Joint Size - Custom

Pak stačí vypnout v zobrazení polygony.

 Tím je hotov i minigun, jen uložte a jde se dál :)

 

LionSoft 1995 - 2006  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz