Vlastní vozidla do UT2004

6.Přiřazení textury


Teď když máme model v editoru musíme mu přiřadit texturu. V editoru si otevřete okno kde jsou textury a z menu vyberte Import. Najděte si na disku vaší upravenou a klikněte na OK. Grupu nemusíte zadávat jen si pojmenujte package s texturou a napište jméno textury.

Textura by se vám měla objevit v okně a už jen uložte package s texturou.

V okně Animations kde si najdete váš model, pokud jste spustili editor ještě otevřete váš model, a klikněte dole na Skin a tam na Material a na Use, protože máte v okně textures označenou texturu co jste právě naimportovali, pokud ne klikněte na ni, stačí jen kliknout na Use a texturá se zobrazí na modelu. Ještě v okně Animations v seznamu Mesh zvolte turret i minigun a texturu použijte i na nich. Pak jen uložte celí package s modelem.

To bylo v celku vše po té modelingové stránce, teď přijde na řadu vlastní kód vozidla.

 

LionSoft 1995 - 2007  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz