2D Editor


Na co vlastně 2D Editor použít? 2D Editor se v podstatě nejlépe
hodí na různě zakřivené objekty, které by se pracně vytvářely např.
ořezáváním krychle či jiného objektu do nějakých skosených či jinak
vytvarovaných objektů. Když ho spustíte, měl by vypadat takto.

Do levelu vložíte objekt vytvořený v 2D Editoru z horního menu

Loft - Build Sheet.

Objekt může být složen z více částí.

2D Editor má více funkcí, ukážeme si takovou tu nejdůležitější, ty
ostatní si vyzkoušejte sami. Tato funkce se jmenuje Bevel.
Najdete ji v menu Loft - Bevel. Jde o to že z plochého objektu vám
udělá 3D objekt, můžete si nastavit jak má být nakloněn X, Y a Z.
A také si určíte jeho velikost.

2D Editor vám ušetří hromadu času při vytváření nejrůznějších tvarů...
Viz Tutorial 2 level v sekci download.

LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz