|
2D Editor |
|
|
| Na co vlastně 2D Editor použít? 2D Editor se v podstatě nejlépe |
| hodí na různě zakřivené objekty, které by se pracně vytvářely např. |
| ořezáváním krychle či jiného objektu do nějakých skosených či jinak |
| vytvarovaných objektů. Když ho spustíte, měl by vypadat takto. |
|
|
|
Do levelu vložíte objekt vytvořený v 2D Editoru z horního menu |
|
Loft - Build Sheet. |
|
|
|
|
|
Objekt může být složen z více částí. |
|
|
|
|
|
|
| 2D Editor má více funkcí, ukážeme si takovou tu nejdůležitější, ty |
| ostatní si vyzkoušejte sami. Tato funkce se jmenuje Bevel. |
| Najdete ji v menu Loft - Bevel. Jde o to že z plochého objektu vám |
| udělá 3D objekt, můžete si nastavit jak má být nakloněn X, Y a Z. |
| A také si určíte jeho velikost. |
|
|
|
|
| 2D Editor vám ušetří hromadu času při vytváření nejrůznějších tvarů... |
| Viz Tutorial 2 level v sekci download. |
|
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz