![]() |
Určení cesty pro hlídky |
|
|
V menu napravo si najděte PathNode a klikněte dvakrát. Objeví se modrá | |
tabulka se skriptem. | |
|
|
Teď pokud máte vše zelené jako na prvním obrázku, musíte smazat | |
ze skriptu tyto znaky : /* a */. A zavřete okno. | |
|
|
Když znovu otevřete skript měl by vypadat takto: | |
|
|
Po této úpravě již můžete PathNode vkládat do levelu. Udělejte si nějakou | |
cestu, třeba kruhovou. | |
|
|
|
|
Teď vložte třeba Naliho. V Properties mu do Orders - Orders napište | |
Patroling, aby chodil podle vymezené cesty. | |
|
|
V menu napravo si najděte PatrolPoint a vložte třeba čtyři do kříže vedle | |
PathNode. PatrolPoint je bod ke kterému chodí hlídka. Pojmenujte si je | |
P1, P2. P3 a P4. A teď se jim jen zadá v Properties - PatrolPoint - | |
NextPatrol jméno PatrolPointu který bude další když přijde hlídka. | |
Takže P1 nastavte P2, P2 - P3, P3 - P4 a P4 - P1. | |
|
|
Teď vám Nali začne chodit od jednoho PatrolPointu k Dalšímu. A z | |
PathNode si k němu vybere tu nejkratší cestu. | |
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz