![]() |
Demo pohled |
|
Třeba do místnosti s nebem si rozmístěte šest InterpolationPointů |
z menu napravo z Keypoint, vždy dva u sebe. A v Properties v |
záložce InterpolationPoint - Position je očíslujte od 0 do 5 |
a umístěte je někam do poloviny místnosti mezi strop a podlahu. |
Ještě jim do Tag dejte Path. |
|
Pod Interpolationpoint 0 umístěte Trigger, na zem. Do Event mu dejte |
Demo. |
|
Teď z menu napravo vložte do levelu z Trigger - SpecialEvent, do |
Event mu dejte Path a do Tag mu dejte Demo a ještě v Object |
mu zvolte PlayerPath. |
|
|
|
|
Pokud chcete aby obrazovka vypadala jako když spustíte UNREALa, |
tak v Level Properties - LevelInfo - DefaultGameType nastavte z |
menu napravo z Info - GameInfo - UnrealGameInfo - Intro. |
|
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz