DISPATCHER


Dispatcher vám umožní spustit s různou časovou prodlevou
8 objektů, v kombinaci více Dispatcherů neomezené množství.
Najdete ho v menu Classes - Triggers - Dispatcher.

Udělejte si zase jeden mover na stoupnutí s jménem SR1,
potom ještě čtyři další, udělal jsem jde dva avda nad sebou jak je
vydět z obrázku. mover npravo dole hned u stupínku se jmenuje -
MR1, nampravo nahoře - MR2, nalevo dole - MR3 a nalevo nahoře -
MR4.
Pak vložte Trigger na stupínek a Dispatcher jedno kam, ten se totiž neaktivuje stiskem a pojmenujte ho D1.
Nezapomeňte opět nastavit pohyb moverů - Keyframe. A ještě v
Object - Trigger Opened Time všem moverům.
Do eventu Triggeru napište SR1 a do eventu stupínku D1.

Dále je tu nastavení Dispatcheru. V jeho Properties,
v záložce Dispatcher se nastavuje OutDelays - čas po který mover
čeká než se pohne a OutEvents - určíte movery které se budou
aktivovat.
Nastavte to následovně:

Ještě nastavte  u těch čtyř moverů čas po který budou čekat v 
otevřeném stavu. Je to v nastavení moveru :
Mover Properties - Mover - StayOpen Time.
U MR1 je to 8, MR2 - 6, MR3 - 4, MR4 - 2.

Pokud jste vše napsali správně mělo by to fungovat bezchybně.

LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz