![]() |
DISPATCHER |
|
Dispatcher vám umožní spustit s různou časovou prodlevou |
8 objektů, v kombinaci více Dispatcherů neomezené množství. |
Najdete ho v menu Classes - Triggers - Dispatcher. |
|
Udělejte si zase jeden mover na stoupnutí s jménem SR1, |
potom ještě čtyři další, udělal jsem jde dva avda nad sebou jak je |
vydět z obrázku. mover npravo dole hned u stupínku se jmenuje - |
MR1, nampravo nahoře - MR2, nalevo dole - MR3 a nalevo nahoře - |
MR4. |
Pak vložte Trigger na stupínek a Dispatcher jedno kam, ten se totiž neaktivuje stiskem a pojmenujte ho D1. |
Nezapomeňte opět nastavit pohyb moverů - Keyframe. A ještě v |
Object - Trigger Opened Time všem moverům. |
Do eventu Triggeru napište SR1 a do eventu stupínku D1. |
|
|
|
Dále je tu nastavení Dispatcheru. V jeho Properties, |
v záložce Dispatcher se nastavuje OutDelays - čas po který mover |
čeká než se pohne a OutEvents - určíte movery které se budou |
aktivovat. |
Nastavte to následovně: |
|
Ještě nastavte u těch čtyř moverů čas po který budou čekat v |
otevřeném stavu. Je to v nastavení moveru : |
Mover Properties - Mover - StayOpen Time. |
U MR1 je to 8, MR2 - 6, MR3 - 4, MR4 - 2. |
|
Pokud jste vše napsali správně mělo by to fungovat bezchybně. |
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz