![]() |
Další utility k editoru |
|
||
Mesh Maker - Nakopírujte *.exe do adresáře system, a potom si |
(520kB) |
|
uděláte objekt a ten exportujete jako BRUSH - *.t3d, pak spustíte | ||
Mash Maker a v něm si ho nahrajete a pak si jen zvolíte jméno | ||
objektu a package a je to. V editoru si jenom naloadujete ten váš | ||
package pod kterým ho Mash Maker uložil a objekt teď vkládáte | ||
z Decoration. Funguje pouze v Editoru 2.0. | ||
GL Unreal - pro starší verzi, s Patchem 226Final není potřeba. |
(279kB) |
|
Unreal TerrainBuilder V1.0 |
(183kB) |
|
TerraEdit v0.5 |
(12,5kB) |
|
Umxrip (umx -> s3m, it) |
(26,7kB) |
|
ModPlugPlayer 1.42.01 |
(314kB) |
|
ModPlugPlayer 1.23 |
(203kB) |
|
Ut_install105b |
(587kB) |
|
Unreal Movie Studio |
(60,1kB) |
|
Umod Wizardv 1.26 |
(360kB) |
|
Skined |
(2,71MB) |
|
Unreal Public Source Distribution |
(484kB) |
|
Milk Shape 3D 1.5.5 |
(1,18MB) |
|
Dukeunr |
(313kB) |
|
UnrealED_Help US |
(3,48MB) |
|
Wheel of Time D3D 414 Patch |
(94,5kB) |
|
Můj
starý návod na editor ke hře Duke Nukem 3D
|
(660kB) Visual Basic 6.0
|
|
|
LionSoft 1995 - 2005 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz