Floor Lofter


Floor Lofter je docela užitečná věcička. Je ideální k vytváření různě hrbolatého terénu,

pahorků nebo menších pohoří. Když ho spustíte, tak v místech kde jsou čísla můžete

měnit jeho rozměry. Tlačítkem Render vložíte objekt do levelu. Dvěma šipkami

 u názvu Level určujete kterou z 5ti úrovní zrovna editujete. Editujete tím způsobem,

že pět zobrazených bodů posunujete nahoru nebo dolu. Jsou dva způsoby kterými lze

vytvářet povrch.

První je, že necháte čtvercovou síť tak jak je a body v pěti úrovních si nastavíte

do podoby nějakého útvaru (skála, kopec...).

A zmáčknete Add Brush To World. A tím je to hotovo.

Nebo druhý způsob, je v podstatě vykrajování.

Vytvoříte si kostku, obdélník nebo cokoliv jiného a teď pozor,

tu čtvercovou síť musíte otočit (vzhůru nohama), potom si nastavte těch pět úrovní zakřivení,

a zmáčkněte Subtract Brush From World. A povrch je hotov.

Viz Tutorial 2 level v sekci download.

(Vytvořený tvar si ještě můžete uložit pro pozdější použití.)

Každý z těchto dvou způsobů se dá použít na jiných místech.


LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz