![]() |
Floor Lofter |
|
Floor Lofter je docela užitečná věcička. Je ideální k vytváření různě hrbolatého terénu, |
pahorků nebo menších pohoří. Když ho spustíte, tak v místech kde jsou čísla můžete |
měnit jeho rozměry. Tlačítkem Render vložíte objekt do levelu. Dvěma šipkami |
u názvu Level určujete kterou z 5ti úrovní zrovna editujete. Editujete tím způsobem, |
že pět zobrazených bodů posunujete nahoru nebo dolu. Jsou dva způsoby kterými lze |
vytvářet povrch. |
První je, že necháte čtvercovou síť tak jak je a body v pěti úrovních si nastavíte |
do podoby nějakého útvaru (skála, kopec...). |
|
|
A zmáčknete Add Brush To World. A tím je to hotovo. |
|
Nebo druhý způsob, je v podstatě vykrajování. |
Vytvoříte si kostku, obdélník nebo cokoliv jiného a teď pozor, |
tu čtvercovou síť musíte otočit (vzhůru nohama), potom si nastavte těch pět úrovní zakřivení, |
|
a zmáčkněte Subtract Brush From World. A povrch je hotov. |
Viz Tutorial 2 level v sekci download. |
(Vytvořený tvar si ještě můžete uložit pro pozdější použití.) |
|
Každý z těchto dvou způsobů se dá použít na jiných místech. |
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz