![]() |
Import textur |
|
|
Jistě už vás napadlo že by jste si mohli vložit vlastní textury. | |
Takže pokud si chcete opravdu vložit vlastní textury do UNREALa, | |
tak musíte dodržet dvě věci. 1. textura kterou vkládáte musí být | |
v indexové barvě a za 2. musí být 8bit. Pokud byste nechaly texturu | |
v 16 mil. barvách, může se vám stát že hra bude padat, | |
kousat se či něco podobného. Ideální je pro editaci textur Adobe | |
Photoshop 4.0 a větší, případně filtry do něj Eye Candy 4000. | |
Dále je dobré dodržovat rozměry originálních textur, vyvarujete se tak | |
případných nepřesností nebo posunování a zmenšování textury | |
až do zblbnutí. | |
Když už jsme v těch texturách, můžete si také dělat animované textury. | |
Ukážeme si to na textuře radaru z textur v PlayrShp. Textur je tam 16. | |
Od 0 do 15. Když si kliknete pravým tlačítkem na první a dáte | |
Properties a vnich si otevřete Animation, tak v řádku AnimNext | |
(další animace) je jméno následující textury. Takhle to jde až k poslední. | |
V poslední se už nic nezadává. Takhle jednoduše si můžete vytvořit | |
vlastní animované textury. Pokud budete mít trpělivost tak s pomocí | |
Gif Animatoru a Photoshopu si můžete vložit i menší avi soubor. | |
Když si stáhnete můj level (první ze StarGate), | |
tak se můžete podívat do textur SKYN, | |
na animované textury. Je jich tam dost. | |
Aktualizace 24.3. 2002 | |
Importovat svoje textury můžete ze dvou formátů a to z *.PCX nebo *.BMP. | |
Osobně spíš dělám s *.PCX ale to nechám na vás. Textury co uděláte by měly být v | |
indexové barvě - 256 barev. Je taky dobré dodržovat originální | |
rozměry textur třeba 64x64, 128x128, 64x32, 32x32 a podobně. | |
Import: | |
Vpravo nahoře si zvolte Textures a dole Import. Najděte si svojí texturu a importuje ji. | |
|
|
Do Name napište jméno textury Group nechte prázdné a do Package napište jak se | |
budou jmenovat vaše textury. Group můžete použít třeba když máte textury auta a | |
domu, tak když importujete textury pro auto, zadáte do Group auto a když textury | |
domu, zadáte tam dum. Bude to alespoň přehledné. | |
|
|
Textura by se vám měla objevit vpravo v prohlížeči. Teď klikněte na SAVE a texturu si uložte do vašeho souboru *.UTX. | |
|
|
!!! Nezapomeňte že když do levelu vložíte vlastní textury, musíte je potom k levelu | |
přibalit když ho někomu dáváte aby mu správně fungoval. !!! | |
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz