King Of The Hill

Editor 2.0


Jak vytvořit mapu pro King of the hill (Editor 2.0)
 

K tvoření map pro KOTH musíte mít nainstalovaný mód Chaos UT a doporučuji chaosut_beta4mappack (zde jsou některé užitečné dekorace, textury, hudby a hlavně  několik map,  ze kterých se můžete také něco naučit.

V módu KOTH je někde v mapě vyhrazená oblast (Hill), do které se musíte dostat a vydržet v ní po určitou dobu. Když jste v oblasti, odečítá se vám čas do konce hry. Jakmile jsou v oblasti více než jeden hráč, čas se neodečítá nikomu.

Takže teď k tvorbě mapy : Vytvořte si mapu, kde bude nejlépe někde uprostřed místo pro Hill. Potom vložte několik Playerstartů, pokud možno tak, aby byla vzdálenost od každého z nich k Hillu stejná (to kvůli férovější hře). Potom do hry vložte několik zbraní atd.

 a vytvořte cesty pomocí Pathnodů. Do oblasti (Hill) vložte několik DefensePointů ( to jsou místa, kde budou boti stát, jakmile se dostanou do oblasti) a základ je hotový.
 

Otevřete  ActorBrowser a dejte Open. Otevřete všechny soubory, které začínají na Chaos.

Tam, kde jste si vytvořili oblast, vložte 1 bod nad zemí SpecialBrush – ZonePortal a vložte do něj zónu ChaosKOTHHillZone. Tím určíte Hill. Potom zobrazte LevelInfo a do DefaultGameType napište Class'ChaosGames.ChaosKOTH'.

   

Mapu pojmenujte : koth-jméno
 
Mapa je už hotová, teď ještě můžete přidat Screenshot a nezapomínejte, že do mapy  můžete vkládat i zbraně z Chaos UT (např. Bastard Sword).
 
Jestli jse něco nepochopili, koukněte se na mojí mapu (sloužící jako tutoriál) koth-The temple.
 
TRYMAN
 

LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz