![]() |
Vkládání moverů v UT2003 |
Editor 3.0
|
Vkládání moverů v Ed3.0 je jiné, jak sem psal už ve vkládání objektů. Popíšu to na |
jednoduchém příkladu. Když chcete udělat nějaký výtah třeba jako v mapě Antalus: |
|
pak si otevřete v záložce Static Mesh soubor AntalusStatic a označíte si elevDave, potom |
už jen
kliknete na Add Mover Brush |
|
Teď už stačí jen nastavit keyframe a je to hotové. Takhle se v Ed3.0 vkládají všechny movery, |
prostě si vyberete mesh jaký chcete a uděláte z něj mover, nic těžkého. Těch objektů je tam |
dost velké množství, tak si projděte všechny soubory ať víte kde co je, případně nebude od |
věci si to někam napsat. |
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz