Vkládání moverů v UT2003

Editor 3.0


Vkládání moverů v Ed3.0 je jiné, jak sem psal už ve vkládání objektů. Popíšu to na

jednoduchém příkladu. Když chcete udělat nějaký výtah třeba jako v mapě Antalus:

pak si otevřete v záložce Static Mesh soubor AntalusStatic a označíte si elevDave, potom

už jen kliknete na Add Mover Brush a tím ten mesh vložíte do levelu jako mover.

Teď už stačí jen nastavit keyframe a je to hotové. Takhle se v Ed3.0 vkládají všechny movery,

prostě si vyberete mesh jaký chcete a uděláte z něj mover, nic těžkého. Těch objektů je tam

dost velké množství, tak si projděte všechny soubory ať víte kde co je, případně nebude od

věci si to někam napsat.

 

LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz