![]() |
Nebe |
|
Udělejte si další místnost, může být trochu větší, např. |
500x1000x1000. Otexturujte si ji, na textuře stropu nezáleží. |
|
a vedle ní ještě jednu, může být stejně veliká. |
|
Dejte jí texturu hvězd z ShaneSky a osvětlete ji. |
|
Potom do ní vložte někam do poloviny Sheet a zaškrtněte mu : |
2 - Sided, Translucent, U - Pan. A rozdělte si rovnoměrně světla. |
|
|
|
Teď si napravo v menu najděte SkyZoneInfo a vložte ho pod Sheet. |
|
|
Teď si označte strop první místnosti a v Properties mu zaškrtněte |
Fake Backdrop. Můžete ještě dát RebuildGeometry a je to. |
|
|
Místnost s nebem můžete dělat různě velikou a se SkyZoneInfo |
můžete také různě posunovat. |
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz