|
Obyčejné tlačítko |
|
|
| V menu napravo si najděte Triggers - Trigger a označte jej. |
|
|
| Udělejte si např. lávku, která se bude hýbat nahoru a dolů. Pojmenujte |
| ji S1, dále si udělejte čtverec na který se bude šlapat, ten pojmenujte |
| SM1. |
| Teď vložte na ten čtverec Trigger. |
|
|
| Oběma moverům ještě nastavte polohy, kam se budou pohybovat. |
|
|
| Do Event Triggeru zadejte SM1, do Event čtverce zadejte S1. Teď |
| Rebuild Geometry a je to. |
| POZOR všem moverům musíte nastavit V Object - Trigger Opened |
| Time, to musíte nastavovat každému moveru, který spouštíte |
| spínačem. |
|
|
| Lávce můžete nastavit v Mover - bDynamicLightMover. Při tomto |
| nastavení se při pohybu moveru bude automaticky upravovat jeho |
| světlost. |
| Ty movery sy samozřejmě ozvučte. |
|
|
|
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz