![]() |
Obyčejné tlačítko |
|
V menu napravo si najděte Triggers - Trigger a označte jej. |
|
Udělejte si např. lávku, která se bude hýbat nahoru a dolů. Pojmenujte |
ji S1, dále si udělejte čtverec na který se bude šlapat, ten pojmenujte |
SM1. |
Teď vložte na ten čtverec Trigger. |
|
Oběma moverům ještě nastavte polohy, kam se budou pohybovat. |
|
Do Event Triggeru zadejte SM1, do Event čtverce zadejte S1. Teď |
Rebuild Geometry a je to. |
POZOR všem moverům musíte nastavit V Object - Trigger Opened |
Time, to musíte nastavovat každému moveru, který spouštíte |
spínačem. |
|
Lávce můžete nastavit v Mover - bDynamicLightMover. Při tomto |
nastavení se při pohybu moveru bude automaticky upravovat jeho |
světlost. |
Ty movery sy samozřejmě ozvučte. |
|
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz