Onslaught

UT2004 - Editor 3.0


Popíšu to opět na vzorovém levelu. Takže udělejte si místnost třeba 40000x40000, tak velkou jak velký bude váš level. Vložte si tam terén (bylo popsáno v terén01, bude pokračovat terén02 úprava terénu v editoru) a nějak si level osvětlete.

Teď si rozmyslete kde bude strana červených a kde strana modrých, pak na stranu červených vložte ONSPowerCoreRed a na stranu modrých vložte ONSPowerCoreBlue, najdete to v Actors - NavigationPoint - JumpDest - JumpSpot - GameObjective - DestroyableObjective - ONSPowerCore. A umístěte někde poblíž plyerstarty.

Dále si rozvrhněte kde budete mít spojovací body, to sou ty místa která obsazujete. Na tyto místa budete vkládat ONSPowerNodeNeutral. Na místo které budete obsazovat vložte jeden ONSPowerNodeNeutral který najdete v Actors - NavigationPoint - JumpDest - JumpSpot - GameObjective - DestroyableObjective - ONSPowerCore - ONSPowerNode, potom k němu můžete přidat obranou střílnu ONSManualGunPawn z Actors - Pawn - Vehicle - ONSWeaponPawn - ONSStationaryWeaponPawn. Pak ještě WeaponLocker ve kterém jsou normální zbraně, najdete ho v Actors - Pickup, v jeho properties v záložce WeaponLocker - Weapon si pak přidáváte jednotlivé řádky a určujete které zbraně budou v daném Lockeru. K němu můžete umístit ještě zdraví a štít, HealtCharger a ShieldCharger, najdete je v Actors - xPickUpBase. A přes tohle celé musíte dát Volume, je to ikona modré kostky vlevo v nástrojích. Tím máte toto místo hotové, ještě u něj nezapomeňte umístit playerstarty. Tyto místa pak můžete i zkopírovat nebo je udělat zase znova.

Teď si k týmovým PowerCorům umístěte vozidla která chcete mít ve vašem levelu, vložíte je z Actors - SVehicleFactory, ještě si nějaké to vozidlo můžete umístit k těm spojovacím bodům, ty se samozřejmě objeví jakmile místo obsadíte.

Teď si do levelu vložete standardní PathNode pak RoadPathNode a FlyingpathNode, vše je v Actors - NavigationPoint. PathNode jsou pro pohyb botů, RoadPathNode pro pohyb vozidel a FlyingPathNode pro pohyb letadel.

Nebe můžete udělat stejně jako v předchozích editorech, záleží na vaší fantazii.

Teď si uděláte texturu do vašeho radaru, označte úplně všechno v levelu a pak to posuňte tak aby střed vaší místnosti byl na středu editoru a rebuildněte. Teď pošoupněte váš viewpoint úplně nahoru a pohled otočte dolu abyste se dívali dolu na celý váš level a vyfoťte to v tom 3d pohledu, pak si to třeba v doporučovaném Photoshopu vystřihněte a udělejte do velikosti 256x256 a uložte taky jako tga, já sem to dělal v tga jako ten terén. Pak to naimportujte do mylevel a skonvertujte do DXT1. A v levelproperties v RadarMap nastavte tuto texturu do RadarMapImage, bShowRadarMap dejte na True a v bUseTerrainForRadarRange dejte False. V CustomRadarRange se zadává vlastně číslo kterým přizpůsobíte velikost linkování do radaru, to si vyzkoušejte podle velikosti vaší mapy.

A teď nejdůležitější věc, musíte vložit nalinkování PowerCorů a spojovacích bodů. Takže spustíte hru a až se spustí váš level tak zmačkněte ESCAPE a v menu klikněte na Map a dole na Link Designer, v další tabulce si nalinkujete spojení těch bodů a nahoře přes save to uložíte. Takhle si můžete vytvořit několik různých linkování. Ale ještě to nezavírejte a klikněte dole na Export to UnrealEd a tím to máte v clipboardu. Teď jen zavřete hru a hned v editoru klikněte v menu jen na PASTE a tím se vám do hry vloží ta nejdůležitější věc pro samotný fungování ONS a to ONSPowerLinkOfficialSetup, to můžete pak šoupnout kamkoli do levelu nebo nechat tam kde to je po vložení.

Tak a tímhle uděláte kompletní funkční ONS, obrázky kdyžtak doplním později.

Jediné co ještě chybí je screenshot, bude doplněno taky později.

Tady si stahněte ukázkový level.

 

LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz