![]() |
Popis Editoru 1.0 |
|
|
1 - Panel nástrojů |
2 - Návrh |
3 - Prohlížeč - z prohlížeče vkládáte všechno - textury, zvuky, tlačítka .... |
Del | smazání všech označených objektů |
F1 | nápověda (funguje pouze s UnrealED_HelpFix) |
F4 | Actor prperties - vlastnosti objektu |
F5 | Surface properties - vlastnosti povrchu |
F6 | Level properties - vlastnosti levelu |
F7 | Compile Changed Scripts - rekompiluje všechny editované |
F8 | Rebuild |
B | skryje červený obdélník (brush) |
H | skryje všechny objekty |
P | pustí nebo vypne všechny animace |
1 2 3 | rychlost 3D pohybu (1=pomalu / 3=rychle) |
Ctrl | A | vytvoří další Brush v aktuálním tvaru červeného |
B | načtení uloženého Brushe | |
C | kopírování | |
D | Deintersect | |
E | uložit jako | |
L | uložit level | |
O | otevřít level | |
P | hrát aktuální level | |
N | Intersect | |
R | Redo - o krok dopředu | |
S | Subtract | |
V | vložit | |
W | Duplicate - duplikování označeného objektu | |
X | vyjmout | |
Z | Undo - o krok zpět |
Shift | A | označení všech objektů |
B | označení všech stran místnosti nebo objektu | |
D | duplikování označeného objektu | |
F | označení všech sousedních ploch horiz. | |
G | označení všech podobných ploch | |
I | označení všech podobných předmětů | |
J | označení všech dotýkajících se stran | |
L | dá texturu horizontálním plochám | |
M | dá aktuální označené plochy do zásobníku | |
N | zrušení aktuálního označení | |
O | označí plochy v zásobníku | |
W | označení všech sousedních ploch |
Panel nástrojů | ||
Normální pohyb kamery | ||
Zrychlený pohyb kamery | ||
Otáčení "Brush" objektem | ||
Rovnoběžné skosení | ||
Zvětšování/zmenšování objektu "Brush" | ||
Protažení v jednom směru | ||
Stupňovité zvětšování/zmenšování objektu "Brush" | ||
Označí všechny textury | ||
Označí všechny objekty | ||
Označí všechny objekty "Actor" v místnosti | ||
Odznačí všechny objekty | ||
Invertuje výběr | ||
Nahradí všechny označené objekty "Brushe" posledním vloženým | ||
Nahradí všechny označené objekty "Actor" posledním vloženým | ||
Krok nazpět | ||
Krok dopředu | ||
Posouvání textur nahoru a dolu po povrchu | ||
Otáčení textur doleva a doprava po povrchu | ||
Skryje neoznačené objekty | ||
Odkryje vše | ||
Skryje označené objekty | ||
Drawing Region: Clip Z - ? | ||
Vertex snapping is on/off - ? | ||
Nápověda, musíte mít UnrealEd.hlp | ||
Pohyb kamery (3 rychlosti) | ||
Zapne/vypne Grid | ||
Zapne/vypne rotační Grid | ||
"Add" - Vloží objekt "Brush" (přidá do editoru) | ||
"Subtract" - Překryje objekt, vytvoří místnost "Brush" (vyřízne z editoru) | ||
"Intersect" - Sformuje se a dostane tvar a textury přesně podle objektu "Brush" | ||
"Deintersect" - Vytvoří dutinu v červené kostce podle objektu "Brush" | ||
"Add Special Brush" - Vytváří speciální objekty "Brush" (vhodné třeba když chcete udělat tlačení větrem aniž byste dělaly zónu) | ||
"Add Mover Brush" - Vloží mover | ||
"Cube" - Kostka | ||
"Tethraedon (Sphere)" - Koule | ||
"Cylinder" - Válec | ||
"Cone" - Kužel | ||
"Built a Stair" - Lineární schody | ||
"Built a Spiral Stair" - Ohýbané schody | ||
"Built a Curved Stair" - Šroubovité schody | ||
"Built a Sheet" - Rovina (pro vodu, nebe, zóny) |
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz