![]() |
Popis Editoru 3.0 - UT2003 |
|
|
Je stejný jako Ed2.0 s několika věcmi navíc. |
Del | smazání všech označených objektů |
F1 | nápověda (funguje pouze s UnrealED_HelpFix) |
F4 | Actor prperties - vlastnosti objektu |
F5 | Surface properties - vlastnosti povrchu |
F6 | Level properties - vlastnosti levelu |
F7 | Compile Changed Scripts - rekompiluje všechny editované |
F8 | Rebuild |
B | skryje červený obdélník (brush) |
H | skryje všechny objekty |
P | pustí nebo vypne všechny animace |
1 2 3 | rychlost 3D pohybu (1=pomalu / 3=rychle) |
Ctrl | A | vytvoří další Brush v aktuálním tvaru červeného |
B | načtení uloženého Brushe | |
C | kopírování | |
D | Deintersect | |
E | uložit jako | |
L | uložit level | |
O | otevřít level | |
P | hrát aktuální level | |
N | Intersect | |
R | Redo - o krok dopředu | |
S | Subtract | |
V | vložit | |
W | Duplicate - duplikování označeného objektu | |
X | vyjmout | |
Z | Undo - o krok zpět |
Shift | A | označení všech objektů |
B | označení všech stran místnosti nebo objektu | |
D | duplikování označeného objektu | |
F | označení všech sousedních ploch horiz. | |
G | označení všech podobných ploch | |
I | označení všech podobných předmětů | |
J | označení všech dotýkajících se stran | |
L | dá texturu horizontálním plochám | |
M | dá aktuální označené plochy do zásobníku | |
N | zrušení aktuálního označení | |
O | označí plochy v zásobníku | |
W | označení všech sousedních ploch |
Horní panel nástrojů | |
![]() |
|
![]() |
New - Nová mapa |
![]() |
Open - Otevřít mapu |
![]() |
Save - Uložit mapu |
![]() |
Undo - Krok nazpět |
![]() |
Redo - Krok dopředu |
![]() |
Search for Actors - V editačním okně se ukáže zvolený objekt |
![]() |
Actor Class Browser - Prohlížeč objektů |
![]() |
Group Browser - Prohlížeč skuin |
![]() |
Music Browser - Prohlížeč hudby |
![]() |
Sound Browser - Prohlížeč zvuků |
![]() |
Texture Browser - Prohlížeč textur |
![]() |
Mesh Viewer - Mesh prohlížeč |
![]() |
Prefab Browser |
![]() |
Static mesh Browser |
![]() |
Animation Browser |
![]() |
2D Shape Editor - Spustí 2D Editor |
![]() |
Unreal Script Editing - Script Editor |
![]() |
Actor Properties - Vlastnosti objektu |
![]() |
Surface Properties - Vlastnosti povrchu (stěny, textury) |
![]() |
Build Geometry - Rebuild Geometry |
![]() |
Build Lighting - Rebuild Lighting |
![]() |
Build Changed Lighting |
![]() |
Build Paths - Rebuild cest |
![]() |
Build Changed Paths |
![]() |
Build All - Rebuild všeho |
![]() |
Build Options - Nastavení rebuildu |
![]() |
Play Map - Spuštění editované mapy |
![]() |
Context Sensitive Help |
Levý panel nástrojů | ||
![]() |
"Camera Mode" - Normální pohyb |
|
![]() |
"Vertex Editing" - jednotlivé Vertex-Body tažením pokřivit | |
![]() |
"Scale Mode" - Zvětšování/zmenšování objektu | |
![]() |
"Rotate Mode" - Otočení okolo osy | |
![]() |
"Texture Pan" - Posouvání textur nahoru a dolu po povrchu | |
![]() |
"Texture Rotate" - Otáčení textur doleva a doprava po povrchu | |
![]() |
"Brush Clipping" - Nastaví kus objektu který se pak odřízne | |
![]() |
Freehand Polygon Drawing | |
![]() |
Face Drag | |
![]() |
Terrain Editing | |
![]() |
Matinee | |
![]() |
"Clip selected Brushes" - Smaže tu část objektu označenou nástrojem Brush Clipping |
|
![]() |
"Split selected Brushes" - Rozdělí objekt označený nástrojem Brush Clipping | |
![]() |
"Flip Clipping Normal" - Otočí clip o 180 | |
![]() |
"Delete Clipping Markers" - Vymaže označení nástrojem Brush Clipping | |
![]() |
"Cube" - Kostka |
|
![]() |
"Curved Staircase" - Ohýbané schody | |
![]() |
"Spiral Staircase" - Šroubovité schody | |
![]() |
"Linear Staircase" - Lineární schody | |
![]() |
"BSP Based Terrain" - Editor krajiny | |
![]() |
"Sheet" - Rovina (pro vodu, nebe, zóny) | |
![]() |
"Cylinder" - Válec | |
![]() |
"Cone" - Kužel | |
![]() |
"Volumetric" - Efekt třeba pro oheň | |
![]() |
"Tethraedon (Sphere)" - Koule | |
![]() |
"Add" - Vloží objekt "Brush" (přidá do editoru) |
|
![]() |
"Subtract" - Překryje objekt, vytvoří místnost "Brush" (vyřízne z editoru) | |
![]() |
"Deintersect" - Vytvoří dutinu v červené kostce podle objektu "Brush" | |
![]() |
"Intersect" - Sformuje se a dostane tvar a textury přesně podle objektu "Brush" | |
![]() |
"Add Special Brush" - Vytváří speciální objekty "Brush" (vhodné třeba když chcete udělat tlačení větrem aniž by se dělala zóna přes sheet) | |
![]() |
Add Static Mesh | |
![]() |
"Add Mover Brush" - Vloží mover (přes pravé tlačítko je výběr) | |
![]() |
Add Antiportal | |
![]() |
Volume | |
![]() |
"Show selected Actors only" - Ukáže označené objekty |
|
![]() |
"Show all Actors" - Schová označené objekty | |
![]() |
"Hide selected Actors" -Ukáže všechny objekty | |
![]() |
"Invert Selection" - Invertuje označení | |
![]() |
"Change Camera Speed" - Pohyb kamery (3 rychlosti) | |
|
Mirror X |
|
|
Mirror Y | |
|
Mirror Z | |
|
Select All Inside | |
|
Clip Z In WireFrame | |
|
Align view on Actor |
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz