![]() |
Rozstřelitelné okno |
|
||
Rozstřelitelné okno je trochu složitější. |
||
Další otvor jsem udělal s těmito parametry. |
||
Až uděláte otvor pro okno, nepřemísťujte nikam červený rám a změňte parametry na: |
||
|
||
|
||
Zmáčkněte Add Brush To World. | ||
Pak posuňte červený rám kousek vedle, označte si všechny plochy | ||
vytvořené kostky a zmáčkněte Surface Properties, tam zaškrtněte | ||
Invisible. | ||
|
||
|
||
|
||
Dále na kostku klikněte pravým tlačítkem a zvolte: | ||
Copy polygons - To brush, červený rám se vám přemístí na kostku, | ||
teď zmáčkněte DELETE na klávesnici a potvrďte OK. | ||
Klikněte na Add Movable Brush a vytvořte Mover. | ||
Můžete ještě Rebuild Geometry abyste viděli provedené změny. | ||
|
||
Vytvořte si Sheet (až ho uděláte posuňte si opět červený rám stranou) | ||
aby měl opět plnou velikost otvoru okna a dejte mu | ||
texturu, v nastavení Surface properties mu zaškrtněte 2-Sided a | ||
Translucent. | ||
|
||
|
||
Dále na něj klikněte pravým tlačítkem a zvolte: | ||
Copy polygons - To brush, červený rám skočí na Sheet, | ||
teď zmáčkněte DELETE na klávesnici a potvrďte OK. | ||
Klikněte na Add Movable Brush a vytvořte Moover. | ||
Můžete ještě Rebuild Geometry abyste viděli provedené změny. | ||
|
||
|
||
Teď nastavte oběma vytvořeným Moverům Mover Keyframe Key0 a | ||
Key1. | ||
Klikněte na Key1 a odsuňte je mimo místnost, pak klikněte na Key0 | ||
pro původní pozici. | ||
|
||
Oběma Moverům musíte nastavit následující parametry: | ||
v záložce Mover - bDamage Triggered - True, bTriggerOnceOnly - | ||
True, MoverTime - 0. | ||
V záložce Object - InitialState - TriggeredOpenTimed. | ||
|
||
V menu Classes nahoře napravo si najděte BreakingGlass. | ||
Pak klikněte pravím tlačítkem v levelu a vyberte Add BreakingGlass | ||
here. Nastavte ho doprostřed okna. | ||
|
||
|
||
|
||
Musíte mu zadat následující parametry: | ||
v záložce Collision všechno na False a v záložce Effects | ||
- bOnlyTriggerable - True. | ||
|
||
Teď je důležíte správně nalinkovat objekty. | ||
První Mover se jmenuje M1 druhý M2 a BreakingGlass B1. | ||
M1 - Okno, M2 - Sheet, B1 - BreakingGlass | ||
Tag je jméno moveru Event ukazuje na objekt který se má aktivovat. | ||
|
||
M1 ukazuje na BreakingGlass. | ||
|
||
M2 nikam. | ||
|
||
BreakingGlass na M2. | ||
Pak už jen Rebuild Geometry a je to. | ||
Ještě je tu jedno nastavení neméně důležité ale nepovinné. | ||
Jestli chcete aby po rozstřelení okna padaly průhledné střepy, | ||
nastavte v nastavení BreakingGlass Properties - explodingWall | ||
dvě věci : bTranslucentGlass na True a do GlassTexture | ||
nastavte texturu skla, kterou jste použili na okno. | ||
|
||
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz