|
Složený mover |
Editor 2.0
|
|
|
Udělejte nějaký ten složený mover třeba nějaký výtah. |
|
|
|
Teď si přes celý ten vytvořený výtah přetahněte červenou kostku tak aby na každé |
|
straně přesahovala o kousek výtah. |
|
|
|
Klikněte
vlevo na ikonu Intersect |
|
se přesně do tvaru výtahu. |
|
|
|
|
|
Teď můžete červený tvar odtahnout kousek vedle a udělat mover. |
|
|
|
Když uděláte mover ještě se můžete přes pravé tlačítko a Movers - Show Polys |
|
přesvědčit že váš mover vypadá stejně jako první objekt. |
|
|
|
Vzniklý červený tvar si můžete uložit a v případě potřeby naloadovat a znovu použít. |
|
Tímto způsobem si můžete udělat různé movery i s průhledným sklem. |
|
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz