![]() |
Výsledky zápasu zobrazené na tabuli |
UNREAL TOURNAMENT
|
Ve hře si můžete udělat tabuli na které se bude zobrazovat jméno a skóre nejlepšího |
hráče ve hře. Bude tam jeho nik a počet fragů. |
Udělejte si tabuli která má rozměry: šířka 256 - to je maximum, jinak tam údaje budou |
víckrát za sebou, a pak výška 32, může být i 64 ale to budete mít údaje dvakrát |
nad sebou. Texturu tabuli musíte dát z textur Csripted a je to Messagescroll2 nebo 3. |
|
Potom ještě vložte z Actor - Info - ClientScriptedTextures - ScrollingMessageTexture. |
|
A nastavte mu v properties nahoře v ClientScriptedTexture tu texturu kterou jste zvolili |
a na které se bude zobrazovat text. A druhé nastavení proveďte v záložce |
ScrollingMessageTexture podle obrázku. |
|
V položce ScrollingMessage můžete nechat tento text nebo ho nahradit třeba |
textem - %lp vede zápas s %lf fragy... Pokud to budete dělat na více místech, |
tak každou tabuli udělejte zvlášť do samostatné zóny. |
Viz level DM-Tabule. |
Dodatek 2.2.2004 |
Do level infa do default game type nastavte DeathMatchPlus. |
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz