![]() |
TACTICAL OPS - Ochrana určitého místa proti teroristům, kteří ho chtějí zničit pomocí bomby |
1 strana ze 2
|
Další návod je na to, jak udělat level ve kterém musíte chránit nějaké místo, |
aby ho teroristi nezničili bombou. V ukázkovém levelu jsem udělal dva muniční sklady. |
Player starty a s_ZoneControlPoint k nim, vkládáte stejně jako u rukojmích. |
Zase určete v playerstartech jedničkou že jde o SF a nulou TERR. |
|
Nastavení s_ZoneControlPointu u SF. |
|
Nastavení s_ZoneControlPointu u TERR. |
|
Opět vložte TO_ScenarioInfo, je jedno kam, třeba k teroristům a nastavte ho následovně. |
Nejdřív úkoly pro SF. !!! V nastavení [0] a [1] v položce Target, můžete určit dvě věci. |
U [0] můžete zadat jméno s_SWATPathNode který byste dali někam k teroristům, |
potom by SF šly po teroristech. A v [1] můžete dát jméno s_SWATPathNode který je |
v místě kam teroristi umístí bombu, potom půjdou i do této oblasti. Nebo tam můžete |
nastavit standardně jméno prvního s_SWATPathNode na začátku. !!! |
|
Teď úkoly pro TERR. V [0] a [1] zadáváte jméno z tagu s_ZoneControlPointu u místa |
kde teroristi umístí bombu, bude vysvětleno dále. C4_1 je v prvním skladu, |
C4_2 je v druhém skladu. |
|
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz