![]() |
Obecný popis Ed3.0 v U2 |
Editor 3.0 - Unreal 2
|
Ten kdo zná Ed1.0 má dost velkou výhodu než ten kdo chce rovnou začít s editováním v |
Ed3.0 pro Unreala 2. V Ed3.0 pro U2 je spousta vylepšení ale zase na druhou stranu se |
tam dělá dost věcí jinak a některé věci z Ed1.0 nefungují. Mezi ty vylepšení patří třeba to |
že můžete udělat jakékoli aktivační tlačítko způsobem že ho stisknete klávesou pro použití |
a né že do něj jen narazíte nebo střelíte. Další dobrá věc je žebřík, můžete zde dělat |
žebříky takže se otevírá spousta dalších možností pro editaci, nemluvě o těch tlačítkách. |
Pak je zde dobře udělaný systém kamer a možnost tak udělat slušnou filmovou scénu, |
filmové scény jdou samozřejmě ruku v ruce s animacemi postav. To je další skvělá |
věc, postavy, už jsem něco začal v návodu. Postavy zde můžete ovládat a ta nejlepší |
věc na postavách je ta že můžete vytvářet rozhovory s postavami, tím se opět otevírají |
velké možnosti. Například hru udělat více adventurou s nějakou smysluplnou |
zápletkou a ne jen bezmyšlenkovité střílení ala DOOM (DOOM byl samozřejmě |
perfekt). Kombinací akce a rozhovorů můžete podle vlastních představ vytvořit |
dobrou epizodu. |
To byl jen krátký výčet věcí které lze v Ed3.0 pro U2 použít. Postupně zde budou |
vysvětleny. |
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz