Postavy v Unreal 2

Editor 3.0 - Unreal 2


V další části přidáme naší postavě tu věc ž po odmluvení dialogu bude stále aktivní,

ale bude říkat že nemá čas ať se stavíte jindy. 
A další věc, nabídne vám menu co vám může říct a po shlédnutí všeho vás může zase
odhánět.
Nebudu tu rozepisovat co obsahují jednotlivé položky, na to se podívejte v přiložených
souborech, jsou tu obrázky jak to celé vypadá.
První věc tedy je že za to první povídání se přidali ještě položky Ja4 a Georg05, 06 a 07.
Položka Georg004 obsahuje na konci směrování aby dialog přešel na další část a to
tu Ja4. Vždycky to skočí na konec celého dialogu, takže konec prvního povídání je až
poslední řádek Ja4. Ten pak ukazuje na první řádek Ja4 a dále se to pohybuje jenom
mezi Georg05 a Georg06, samozřejmě těch položek může být víc a ne jenom dvě.
Jestli chcete udělat postavu která vám nic pořádně neřekne a pořád  jenom říká že
teda nemá čas, nebo vás nechce vidět atp. tak do skriptu umístěte jenom tu část Ja4.

A teď to menu, taky to nebudu rozepisovat, možná někdy později, je tu vytvořeno menu
o třech možnostech, dvě volby s dialogem a třetí ukončovací která zase spustí tu část
jen s odpověďmi. Položek v menu můžete mít taky více, asi tolik kolik se jich vejde na
stranu monitoru :-) Můžete kombinovat a trochu si s tim pohrát. Vyzkoušet si obě možnosti 
můžete na ukázkových souborech Georg02 a Georg03 stačí nahradit původní soubor.
Musí se ale jmenovat Georg aby vám to fungovalo.


LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz