![]() |
Postavy v Unreal 2 |
Editor 3.0 - Unreal 2
|
V další části přidáme naší postavě tu věc ž po odmluvení dialogu bude stále aktivní, |
ale bude říkat že nemá čas ať se stavíte jindy. |
A další věc, nabídne vám menu co vám může říct a po shlédnutí všeho vás může zase |
odhánět. |
Nebudu tu rozepisovat co obsahují jednotlivé položky, na to se podívejte v přiložených |
souborech, jsou tu obrázky jak to celé vypadá. |
První věc tedy je že za to první povídání se přidali ještě položky Ja4 a Georg05, 06 a 07. |
Položka Georg004 obsahuje na konci směrování aby dialog přešel na další část a to |
tu Ja4. Vždycky to skočí na konec celého dialogu, takže konec prvního povídání je až |
poslední řádek Ja4. Ten pak ukazuje na první řádek Ja4 a dále se to pohybuje jenom |
mezi Georg05 a Georg06, samozřejmě těch položek může být víc a ne jenom dvě. |
Jestli chcete udělat postavu která vám nic pořádně neřekne a pořád jenom říká že |
teda nemá čas, nebo vás nechce vidět atp. tak do skriptu umístěte jenom tu část Ja4. |
|
A teď to menu, taky to nebudu rozepisovat, možná někdy později, je tu vytvořeno menu |
o třech možnostech, dvě volby s dialogem a třetí ukončovací která zase spustí tu část |
jen s odpověďmi. Položek v menu můžete mít taky více, asi tolik kolik se jich vejde na |
stranu monitoru :-) Můžete kombinovat a trochu si s tim pohrát. Vyzkoušet si obě možnosti |
můžete na ukázkových souborech Georg02 a Georg03 stačí nahradit původní soubor. |
Musí se ale jmenovat Georg aby vám to fungovalo. |
|
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz