UT2004 - Layers02 - dekorační vrstvy

Editor 3.0 - Decoration Layers


Otevřete si okno TerrainEditing, dole v záložce Decorations klikněte na New a vytvořte novou dekorační vrstvu.

Zatím je bez meshe, proto je tam napsáno No Static Mesh. Teď vrstvě tedy určíme mesh. Ve Static Mesh si naloadujte TowerStatic a zvolte TowerTreeShrub.

Klikněte teď na vytvořenou dekorační vrstvu pravým tlačítkem a zvolte Set Static Mesh from Current.

A na vrstvě teď budete mít jméno meshe.

Vytvořte si teď novou vrstvu v záložce Layers, opět do package myLevel. AlphaFill nechte černou, na textuře při vytváření vrstvy vůbec nezáleží, stejně nebude použitá.

V texturách si najděte váš package myLevel a označte texturu dekorace1.

V záložce Decoration klikněte pravým tlačítkem na vrstvu a zvolte Set Density Texture from Current.

Do prvního políčka ze tří vám skočí ta textura.

Teď určíte FadeoutRadius. V Properties TerrainInfa si najděte položku FadeoutRadius, do max dejte 6000 a do min 4000.

Ještě jedna důležitá věc, vrstvu dekorace1 v záložce Layers musíte přesunout až nahoru nad všechny ostatní vrstvy. Tato vrstva musí být nadřazená, pokud byste jí nedali nad všechny ostatní vrstvy, tak při vkládání dekorační vrstvy by se vám třeba pod křovím objevovala textura předešlé vrstvy a to nechceme.

Teď už normálně přes Painting s CTRL a myš vkládáte vrstvu.

Všechny další vrstvy řaďte pod první.

Ještě můžete měnit narvu dekorací přes vlastní obrázek s barvou, třeba 128x128 bmp, to je to prostřední políčko, jen si do myLevel načtete svojí texturu a pak na decorační vrstvu kliknete pravým tlačítkem a dáte Set Color Texture from Current. Třetí políčko Scale je na změnu velikosti, jde použít taky nějaká barva.

 

LionSoft 1995 - 2005  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz