![]() |
UT2004 - Terén01 |
Editor 3.0
|
Udělejte si místnost třeba vysokou 4000 a strany 10000, do ní vložte doprostřed ZoneInfo, najdete ho v Actor Classes - Actor-Info-ZoneInfo. Abyste ho v mapě snadno našli, tak mu můžete v jeho properties nastavit v záložce Display hodnotu DrawScale třeba na 8. V záložce ZoneInfo nastavte položku bTerrainZone na True. |
|
Teď klikněte
vlevo na ikonu Terrain Editing |
|
Do package napište mylevel, do jména třeba teren1 a velikosti X a Y dejte 128. |
|
V mapě se vám objeví ikona Terrain Infa, můžete si u něj nastavit taky DrawScale na 8 aby to bylo lépe vidět v mapě. Když uděláte rebuild a kliknete na ikonu TerrainInfo a budete pohybovat myší v 3D okně, uvidíte že se žlutý kruhový kurzor pohybuje po terénu, který ale zatím není vidět. |
|
Označte si nějakou texturu terénu. Vraťte se do TerrainInfa a klikněte na záložku Layers, označte první nahoře a klikněte vpravo na New. |
|
V okně co vám naskočí zadejte následující věcí. Do package napište myLevel, do name třeba teren1, do AlphaHeight a Width zadejte 128 a jako AlphaFill zadejte bílou barvu. A do UScale a VScale napište 8. |
|
Teď by vám měl naskočit terén jako rovná plocha. |
|
Nyní je to k vytvoření terénu vše, dál bude následovat modelování terénu. |
|
LionSoft 1995 - 2005 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz