![]() |
UT2004 - Terén02 - modelování terénu |
Editor 3.0 - Vertex Editing
|
Když kliknete na ikonu vlevo nahoře - TerraiEditing, uvidíte že terén můžete upravovat těmito způsoby:Vertex Editing, Select, Painting, Smoothing, Noise, Flatten, Visibility, Edge Turn, Tex Pan, Tex Rotate, Tex Scale. Otevřete si okno TerrainEditing, pokud nemate ještě zvolenou texturu pro povrch, tak si naloadujte nějaký pak s texturama terénu, označte si tu vaší co chcete a pak klikněte na první vrstvu, tu jedinou kterou máte do teď hotovou, a přes pravé tlačítko myši zvolte Set Texture from Current |
|
v tu chvíly se vám terén pokryje zvolenou texturou. |
Začneme s Vertex Editing. Teď si označte v záložce Terrains vaše TerrainInfo0 tím že kliknete na pravou stranu kde jsou napsané údaje o velikosti textury, musí vám zešedivět. Klikněte na Vertex Editing a pak ve 3D pohledu editoru na terén, objeví se vám kruh plný teček. |
|
Stiskněte CTRL a pak obě tlačítka na myši a pohybujte myší dopředu nebo dozadu, označený terén bude stoupat nebo klesat. |
|
Můžete měnit hodnotu vnitřního a vnějšího rádiusu a sílu terénu. |
|
Můžete také vytvářet několik kopců najednou, zadejte třeba tyto hodnoty: |
|
a teď odškrtněte políčko Automatic, nyní budete umísťovat jednotlivé vertex body, umístěte někam třeba tři body. |
|
Klikněte opět na políčko Automatic a přesuňte kurzor myši na 3D pohled, nyní vám naskočí výběr v rádiusu a síle terénu který jste zadali. |
|
Dál bude následovat Select. |
|
LionSoft 1995 - 2005 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz