![]() |
UT2004 - Terén05 - modelování terénu |
Editor 3.0 - Smoothing + Noise
|
Otevřete si okno TerrainEditing, klikněte vlevo v seznamu na Smoothing. Tímto nástrojem můžete velmi jemným způsobem vyhlazovat různé nerovnosti. Opět použití přes CTRL a tlačítka myši. |
|
|
Obzvlášť když sílu (strength) nastavíte třeba jen na 10%. |
|
Teď když kliknete na nástroj Noise, budete moci vytvářet velmi členité zvlnění, spíš takové bodce. |
|
Pokud dáte hodnotu Adjust na vyšší číslo, třeba 128 tak bodce budou vyšší a špičatější. |
|
A když teď ještě použijete znovu nástroj Smoothing, s nastavenou nízkou hodnotou v síle, tak docílíte pěkného efektu zvlnění. |
|
|
LionSoft 1995 - 2005 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz