UT2004 - Terén06 - modelování terénu

Editor 3.0 - Flatten, Visibility, Edge Turn


Otevřete si okno TerrainEditing, klikněte vlevo v seznamu na Flatten. Tímto nástrojem se srovná terén do jedné roviny. Opět použití přes CTRL a tlačítka myši.

Terén můžete zarovnat prakticky v jakékoli výšce, záleží jen na tom kam umístíte červenou tečku. Díky tomu můžete dělat třeba různé kaskádové tvary.

Teď klikněte vlevo v seznamu na Visibility, tímto nástrojem můžete zneviditelnit a tím zprůchodnit třeba otvor v zemi nebo ve skále, nezapomeňte si zmenšit rádius. Přes pravé tlačítko a CTRL terén mizí a přes levé se zase zviditelní.

No a naposledy Edge Turn, když si přepnete pohled tak aby se vám terén zobrazil jako sít uvidíte že tímto nástrojem můžete otáčet jednotlivou face nebo skupinu, tím že někde otočíte face můžete třeba zarovnat jednu stranu svahu nebo jen poopravit terén když je někde špatně natažená textura.

Pokud si chcete vyzkoušet všechny popsané nástroje a nechce se vám vytvářet level od začátku, stáhněte si ukázkoví level.

 

LionSoft 1995 - 2005  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz