![]() |
Vlastní vozidla do UT2004 |
1. vytvoření kompletního modelu - 2. část
|
V této části si vytvoříme
rám okolo řidiče. Klikněte nahoře na Polygon Cylinder |
|
Nastavte si ho do polohy podle obrázku a začneme modelovat. |
|
Přes
funkci Extrude Face |
|
Dál budeme pokračovat funkcí Extrude Face, nejdřív tahněte za středovou kostičku, |
|
a pak za šipku aby výsledek byl mírně s větším průměrem a trochu zešikma. |
|
Teď použijte opět funkci Extrude Face a protáhněte to až k druhému sloupku podle na obrázku, tam pak uděláte to samé akorát s tím že budete zmenšovat a uděláte další oblouk. Buď můžete rovnou stáhnout sloupek dolů nebo udělat to samé co před tím a udělat větší střední část. |
|
Můžete si dát vytvořený rám do skupiny a tu pak duplikovat, |
|
samozřejmě ve scale se zápornou hodnotou -1 |
|
a pak budete mít stejný rám i na druhé straně modelu. |
|
Nyní už stačí udělat středové části. Přidejte si další Polygon Cylinder a natočte ho o 90 stupňů v ose Z a opět v Subdivision Axis dejte 6. |
|
Přes
Csale Tool |
|
Pak stačí jen duplikovat a přetáhnout do zadní části rámu a máte hotovo :) |
|
V další části bude dodělání detailů na autě. |
|
LionSoft 1995 - 2006 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz