Vlastní vozidla do UT2004

1. vytvoření kompletního modelu - 2. část


V této části si vytvoříme rám okolo řidiče. Klikněte nahoře na Polygon Cylinder v Subdivision Axis mu nastavte 6.

 

Nastavte si ho do polohy podle obrázku a začneme modelovat.

Přes funkci Extrude Face a s označením face (jen těch horních), si vymodelujte oblouk.

Dál budeme pokračovat funkcí Extrude Face, nejdřív tahněte za středovou kostičku,

a pak za šipku aby výsledek byl mírně s větším průměrem a trochu zešikma. 

Teď použijte opět funkci Extrude Face a protáhněte to až k druhému sloupku podle na obrázku, tam pak uděláte to samé akorát s tím že budete zmenšovat a uděláte další oblouk. Buď můžete rovnou stáhnout sloupek dolů nebo udělat to samé co před tím a udělat větší střední část.

Můžete si dát vytvořený rám do skupiny a tu pak duplikovat,

samozřejmě ve scale se zápornou hodnotou -1

a pak budete mít stejný rám i na druhé straně modelu. 

Nyní už stačí udělat středové části. Přidejte si další Polygon Cylinder a natočte ho o 90 stupňů v ose Z a opět v Subdivision Axis dejte 6.

Přes Csale Tool cylinder zmenšete a natáhněte do obou konců.

Pak stačí jen duplikovat a přetáhnout do zadní části rámu a máte hotovo :)

V další části bude dodělání detailů na autě.

 

LionSoft 1995 - 2006  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz