![]() |
Vlastní vozidla do UT2004 |
1. vytvoření kompletního modelu - 4. část
|
Nyní si vytvoříme světla a sedadla. Mohlo by stačit na modelu to že máte přední světla, ovšem lepšího vzhledu lze dosáhnout přidáním horních světel nad řidičem a spolujezdcem. |
Vložte si jeden Polygon Cylinder, posuňte ho v bočním pohledu doprostřed předního horního rámu. |
|
Subdivisions Axis nastavte na 6. |
|
|
V pohledu zepředu válec posuňte třeba do pravého kraje rámu. |
|
Zapněte
si Vertex mód a zadní část upravte přes Scale Tool |
|
|
A můžete ještě upravit velikost. |
|
Označte si Face na přední části světla a zkontrolujte jestli máte zaškrtnutou volbu v Poligons - Tool Options - Keep Faces Together, to vám zajistí že se face budou pohybovat při změnách společně a nevytvoří se nechtěné mezery. |
|
Přes
funkci Extrude Face |
|
Na levé straně v pohledu se stromem si světlo pojmenujte jako levé a dejte do grupy. |
|
Pak s označenou grupou dejde Duplicate, světlo se vám duplikuje na druhé straně, nově vytvořenou grupu si můžete pojmenovat jako pravé světlo. |
|
|
Tím jste vytvořili přídavná světla a můžeme přejít k vytvoření sedadel. Označte si tu Face uvnitř vozu ze které se bude sedadlo dělat. |
|
Teď si přes Extrude vytahneme zadní část sedadla do dvou částí. |
|
|
|
A upravte sedačku trochu šikmo. Už byste měli dobře zvládat Extrude, takže si vytvořte ještě opěrátko na hlavu. |
|
Označte přední dvě Face sedadla a přes Extrude a středovou kostičku zmenšete vnitřek. |
|
|
Teď zrušte zaškrtnutí v Poligons - Tool Options - Keep Faces Together abyste udělali oddělení Face a udělejte znovu Extrude. Nejdřív přes kostičky a pak šipkou kousek vytahněte opěradla. |
|
|
Ještě můžete upravit opěrátko na hlavu. |
|
Tím máte hotové světla a sedačky, v další části bude vytvoření kol. |
|
LionSoft 1995 - 2006 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz