![]() |
Vlastní vozidla do UT2004 |
1. vytvoření kompletního modelu - 6. část
|
V této části
budeme vytvářet zadní dělo. Vložte si Polygon Cylinder |
|
|
|
Teď si
vložte Polygon Cube |
|
Teď si na základnu přidejte další Cylinder se Subdivision 6 a udělejte stojan pro dělo. |
|
Teď vložte Cube a udělejte střední část děla, upravte si jí vzhledově podle vaší fantazie. |
|
Vložte si další Cylinder a udělejte z něj první hlaveň. Rotaci udělejte v ose X o 90 aby byla hlaveň ve vodorovné poloze a Subdivision dejte na 6. Přes Extrude Face si pak můžete upravit přední část hlavně a udělat otvor pro lepší efekt. |
|
Pak si jen přes CTRL + D zduplikujte druhou hlaveň. |
|
Přes
Split Polygon |
|
Pak si přes Face a Extrude udělejte místo na držadla pro ruce, když budete hýbat s Face zkontrolujte že nemáte zaškrtnuto Keep Faces Together, v tomhle případě se musí rozdělit. |
|
Označte si tyto dvě vzniklé Face a vytahněte je přes Extrude kousek ven a použijte na ně funkci Edit Polygons - Wedge Faces, nejdřív si ale na jejich spodní části označte spodní Edge. Udělá vám to pěkný oblouk. |
|
Upravte jim ještě Division na 3. |
|
Spodní část si ještě protáhněte dolu a můžete ji ještě trochu zmenšit. |
|
Ještě na označenou střední část a pak na základnu aplikujte Edyt Polygons - Normal - Softer/Harder. |
|
Ještě zbývá poslední důležitá věc, označte si všech šest částí děla a dejte je do grupy a pak si vlevo v pohledu se seznamem věcí v projektu označte grupu s dělem a zmačkněte Insert. |
|
Nahoře v
liště klikněte na Snap To Point |
|
A tím je model skoro hotov, příště budou už jen mále úpravy vzhledu. |
|
LionSoft 1995 - 2006 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz