Vlastní vozidla do UT2004

1. vytvoření kompletního modelu - 6. část


V této části budeme vytvářet zadní dělo. Vložte si Polygon Cylinder a posuňte ho dozadu na místo kde bude dělo. Upravte si jeho velikost a výšku a do Subdivision Axis nastavte 12.

Teď si vložte Polygon Cube a posuňte k vytvořené základně děla. Udělejte z vytvořené kostky sedadlo podle vašeho obrázku stejně jako jste dělali sedačky v autě.

Teď si na základnu přidejte další Cylinder se Subdivision 6 a udělejte stojan pro dělo.

Teď vložte Cube a udělejte střední část děla, upravte si jí vzhledově podle vaší fantazie.

Vložte si další Cylinder a udělejte z něj první hlaveň. Rotaci udělejte v ose X o 90 aby byla hlaveň ve vodorovné poloze a Subdivision dejte na 6. Přes Extrude Face si pak můžete upravit přední část hlavně a udělat otvor pro lepší efekt.

Pak si jen přes CTRL + D zduplikujte druhou hlaveň.

Přes Split Polygon si rozdělte zadní část střední části děla.

Pak si přes Face a Extrude udělejte místo na držadla pro ruce, když budete hýbat s Face zkontrolujte že nemáte zaškrtnuto Keep Faces Together, v tomhle případě se musí rozdělit.

Označte si tyto dvě vzniklé Face a vytahněte je přes Extrude kousek ven a použijte na ně funkci Edit Polygons - Wedge Faces, nejdřív si ale na jejich spodní části označte spodní Edge. Udělá vám to pěkný oblouk.

Upravte jim ještě Division na 3.

Spodní část si ještě protáhněte dolu a můžete ji ještě trochu zmenšit.

Ještě na označenou střední část a pak na základnu aplikujte Edyt Polygons - Normal - Softer/Harder.

Ještě zbývá poslední důležitá věc, označte si všech šest částí děla a dejte je do grupy a pak si vlevo v pohledu se seznamem věcí v projektu označte grupu s dělem a zmačkněte Insert.

Nahoře v liště klikněte na Snap To Point a zmáčkněte CTRL a pak prostřední tlačítko myši a kurzorem najeďte nad střed základny děla právě se stisknutím těchto tlačítek. Žlutá tečka by vám měla skočit na střed. To je důležité pro správný pohyb děla.

A tím je model skoro hotov, příště budou už jen mále úpravy vzhledu.

 

LionSoft 1995 - 2006  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz