![]() |
Vlastní vozidla do UT2004 |
1. vytvoření kompletního modelu - 7. část
|
V této poslední části modelování budeme dělat kontrolu a konečné úpravy modelu. |
Označte si levou polovinu modelu |
|
a zmáčkněte delete, |
|
nyní se přepněte do pohledu ze shora a zvolte zobrazení vertex, označte si všechny středové vertex body podél celého modelu. |
|
Jak je poznat z obrázku tak jsou všechny body v rovině jak mají být, kdyby to tak nebylo, což se vám může stát při tvorbě modelu třeba při dělení a přidávání čar, tak to v tomto kroku napravíte. Pokud by se tedy stalo že by nějaký ten vertex bod nebyl v rovině |
|
tak byste
použila funkce Snap to grids |
A teď jedna věc ohledně funkce řidiče. V originálním návodu je vylepšena funkce řidiče u dvoumístného vozu o použití dvou kanónů, i když z jejich návodu není vůbec jednoduché poznat script kvůli kvalitě videa, trvalo mi to dlouho než sem na to přišel. Nebudu nic měnit a návod udělám také z kanóny které může ovládat řidič. |
Takže si teď v přední části nahoře udělejte plošinku na kanón. |
|
|
|
Za použití dvou Polygon Cylinder si udělejte kanón, v subdivision jim dejte 6 aby měli jen 6 stran. |
|
Vytvořený kanón si dejte do grupy |
|
a použijte funkci Edit - Duplicate a vytvořenou grupu přejmenujte na pravý minigun. |
|
Teď použijte funkci Polygon - Mirror Geometry a vytvořte si druhou část modelu. |
|
|
Nyní máte hlavní část modelu jako jeden celek, označte si ho a použijte funkci Edit Polygons - Normals - Soften/Harden (a tam kostičku aby vám naskočila tabulka) v ní napište 20 a klikněte na Soft/Hard. |
|
Přejmenujte si tuto část modelu na uedczjeep. |
|
Teď je důležité
ještě kanónům nastavit středy otáčení, označte si každý zvlášť,
jako grupu, a stiskněte INSERT a pak použijte zase funkci Snap to
point |
|
Ještě zbývá udělat volant, z přední stěny před řidičem si přes extrude vytahněte tyč pod volant a vložte jeden cylynder se subdivision 7 a přizpůsobte ho přes Scale tool do velikosti a pozice volantu. |
|
A jedna z posledních věcí, všechny části vašeho modelu si naházejte do jedné společné grupy uedczjeep. |
|
Označte si všechny objekty mimo grupu a pak je přes prostřední tlačítko přesuňte do grupy uedczjeep. |
|
Označte si grupu a tím se vám označí kompletní model, a použijte funkci Edit polygons - normals - soften/harden. Tím jste úspěšně dokončili model. |
|
|
LionSoft 1995 - 2006 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz