![]() |
Vlastní vozidla do UT2004 |
2. textura - dokončení
|
Když máte udělanou texturu, tak ještě zbývá udělat jedna věc aby se textura na modelu zobrazila. Z menu nahoře spusťte Window - Rendering Editors - Hypershade. |
|
V okně co naskočí klikněte na Checker. |
|
Teď si otevřete Window - UV Texture Editor, označte si model a na něm Face, označte kompletní model (všechny Face. V UV Texture Editoru by se to mělo projevit. |
|
Teď opět v Hypershade klikněte pravím tlačítkem na vytvořený Checker a zvolte Assing Texture`s Material to Selection. |
|
Vytvoří se vám materiál. |
|
I v UV Texture Editoru vám to naskočí. |
|
Teď když si dáte zobrazení v 3D okně v Shading - Hardware Texturing, tak vám na model naskočí vytvořený materiál. |
|
|
Vlastní texturu co si nakreslíte buď můžete vložit i v Maye nebo přímo v editoru když budete zkoušet model. |
|
LionSoft 1995 - 2006 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz