Vlastní vozidla do UT2004

3.kostra - 2.část


V této části si předěláme kanón. Otevřete si z minula uložený soubor Turret. Klikněte si vlevo na zobrazení jednoho okna s postraním seznamem, přes mezerník a kliknutí na střed si zvolte pohled side. Ještě si zvolte zobrazení Wireframe ať je to dobře vydět.

Teď si pustíme zadávání Jointů. Nahoře v menu si klikněte na Skeleton - Joint Tool.

Vložte si postupně 5 jointů, musíte to dělat po jednom a po každém znova spustit Joint Tool aby se vám hned nespojily. První dolu na základnu, druhý kousek nad něj, třetí zhruba někam kde by měla být hlava postavy, čtvrtý do sloupku kde se bude kanón vertikálně otáčet, pátý až na konec hlavní.

V tomto pořadí si je i pojmenujte, 1.root 2.REARgunBASE 3.GunnerLocation 4.REARgunTURRET 5.WeaponFire.

Označte si všechny Jointy kromě prvního root, tedy 4 pod rootem. Nastavte jim v Rotate X a Y hodnotu -90.

Poznámka: doporučuji ještě u Jointu root nastavit Translate Z na nulu, tím si ho srovnáte přesně k zemi a nebude pod ani nad.

Teď už si jen postupně spojíme Jointy. Vždy v levém seznamu chytněte Joint prostředním tlačítkem myši a přetáhněte na jiný. Nejdřív WeaponFire na REARgunTURRET, pak REARgunTURRET a GunnerLocation na REARgunBASE a to pak následně na root. Udělá vám to strom jako na následujícím obrázku.

Je jedno v jakém pořadí vám to skočí pod REARgunBASE, hlavně aby pod REARgunTURRET byl WeaponFire, a GunnerLocation spolu s REARgunTURRET bylo pod REARgunBASE.

Příště bude kostra minigunu a oddělení pohybujících se částí uvnitř modelu.

 

LionSoft 1995 - 2006  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz