![]() |
Vlastní vozidla do UT2004 |
3.kostra - 3.část
|
Otevřete si z minula uložený soubor Minigun. Klikněte si vlevo na zobrazení jednoho okna s postraním seznamem, přes mezerník a kliknutí na střed si zvolte pohled side, a ještě zobrazení Wireframe. |
|
Opět budeme vkládat Jointy. Použijeme opět funkci Skeleton - Joint Tool a umístěte si tři Jointy. Jeden na základnu minigunu, druhý nad něj na vertikální střed hlavně a třetí na konec hlavně, také na střed. |
|
Všechny tři si pojmenujeme, první dole jako root, druhý nad ním jako GunRotation a třetí jako GunFire. |
|
Označte si dva Jointy, GunRotation a GunFire a v Rotate X a Y zadejte hodnotu -90. |
|
Teď si v levém stromu přesuňte Jointy zase pod sebe. Nejdřív oba GunRotation a GunFire pod root. |
|
Potom GunFire pod GunRotation. |
|
Výsledek by měl být jako na obrázku dole. |
|
Jointy si můžete v tomto zobrazení zmenšit pro lepší kontrolu. V menu nahoře Display - Joint Size - Custom |
|
Pak stačí vypnout v zobrazení polygony. |
|
|
Tím je hotov i minigun, jen uložte a jde se dál :) |
|
LionSoft 1995 - 2006 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz