![]() |
Vlastní vozidla do UT2004 |
5.Export
|
V návodu jsme se úspěšně přehoupli přes polovinu a teď se dáme do importu. Otevřete si poslední uložený soubor s hlavní částí vozidla. |
|
Nahoře v menu klikněte na Character - Create Character Set a klikněte na kostičku. |
|
V okně které naskočí napište jméno modelu v našem případě uedczjeep. |
|
Přibude vám další skupina. |
|
Pak kliknete v záložce UnrealEdExport na lebku - Skeletal Mesh Export Window. |
|
V tabulce co naskočí smažte jedničku a v seznamu si zvolte Create New Package a napište jméno nového balíčku ONSUedczjeep. |
|
Pak ještě zaškrtněte Underscore To Space a dejte Export. Při exportu byste měli mít označenou skupinu jointů. |
|
Chvilku počkejte dokud vám to vpravo dole nenapíše Export Complete. Teď si otevřete editor a v Animations váš balíček a měl by tam být. |
|
Když si přepnete zobrazení na kostru tak vše by mělo být OK. |
|
Teď musíme nastavit kolize. Napravo v menu Collision - CollisionBoxes nic nebude, musíte dát Add. |
|
Dejte zobrazit kolize. První tři hodnoty nastavte na 1 a do BoneName dejte root, v části Radii do hodnot X,Y a Z zadejte hodnoty tak aby se vám kolize přizpůsobila velikosti vozu. |
|
|
Pak v tom samém okně dejte uložit, uložíte si soubor *.ukx. |
|
Nyní otevřete soubor z delem - turret, vložte charakter který pojmenujte Turret. |
|
Klikněte na export a vložte ho do již vytvořeného balíčku. |
|
Při exportu byste měli mít označenou skupinu jointů. |
A je v editoru. |
|
Ještě zbývá minigun. |
|
|
|
Uložte soubor *.ukx a je to vše. |
|
LionSoft 1995 - 2007 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz